פינגר פוד

כל אירוע ומסיבה, גדולה וקטנה, פרטית ועסקית, דורשת חשיבה על הכיבוד. גם אם האורחים שלנו מגיעים להיות איתנו, לחגוג ולבלות יחדיו, הם עדיין ישמחו לאכול וכאן בדיוק נכנס לתמונה הפינגר פוד. מדובר במנות קטנות, איכותיות, בטעמים טריים ומשובחים, אותן ניתן לאכול גם עם הידיים, בלי צורך בסכין, מזלג ואפילו לא בישיבה.

כולנו רוצים להרשים ולהכין את האירוע שלנו כך שיהיה בטעם טוב וכשמדובר בטעמים, כמובן שכל ביס חשוב וכאן בדיוק הזמן להסתכל על התפריטים העשירים מהם אפשר ליהנות. שלל מאפים, קישים, כריכים, גבינות, ירקות וקינוחים הם חלק מהמנות שהאורחים יוכלו להתענג עליהן וכל זאת עם מגשי אירוח שקל מאד להתנהל איתם.

פינגר פוד זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!


פינגר פוד כאופציה מעולה לאירוח

מגשי אירוח - פינגר פוד - ארטייסט

הגשת ההצעה הטובה ביותר היא במגשי אירוח עליהם מונחים בצורה אסתטית יוצאת מן הכלל מאכלי פינגר פוד. כדאי להכיר את תהליך ההכנה של מגשי אירוח לאירועים קטנים כדי להבין את היתרונות הרבים שהם מביאים איתם.

שלב ראשון הסתכלות על האתר, התרשמות מהתפריטים השונים כולל תפריט חלבי, ירקות, טבעוני וקינוחים ובחירת המנות המושלמות לאירוע.
שלב שני ההזמנה עוברת הלאה ואנחנו דואגים להכין אותה מהחומרים הטריים ביותר בסמוך לשעת האירוע כך שכל ביס יהיה עונג של טריות.
שלב שלישי המנות מונחות על המגשים בצורה מסודרת ומגרה. המראה משגע ועושה חשק לאכול אך המגשים עוברים ליעדם ויחכו עד לרגע האירוע.
שלב רביעי המגשים יונחו באזור הכיבוד כשהכיסוי יוסר מהם. המראה הצבעוני יוסיף רבות לאווירה הכללית במקום והאורחים יוכלו להתנסות במגוון מנות טעימות.
שלב חמישי בסיום האירוע כל שיש לעשות הוא לאסוף את המגשים הריקים ולהעביר אותם לפח המיועד בפעולה קלה ופשוטה.

אפשר להבין כי הבחירה בפינגר פוד היא בחירה טבעית המתאימה לאירועים ביתיים, במקום העבודה וגם לפגישות חשובות שמתבצעות בחברה.

מאמר - מגשי אירוח - פינגר פוד - ארטייסט

בחירה מתוך התפריט המגוון

נושא חשוב הוא בחירת המנות השונות מתוך התפריט המגוון. רגע לפני בחירת המנות רצוי לחשב את מספר המשתתפים או האורחים שאמורים להשתתף ולאכול. כדאי לבדוק אם ישנן מגבלות מזון שונות או רגישויות כמו אי סבילות לגלוטן וטבעונות ובמידה וכן לשלב מנות מתאימות מתוך התפריט העשיר הכולל תפריט טבעוני, חלבי, ירקות, קינוחים ועוד.

בהתאם למספר המשתתפים רצוי לקבוע את מספר המגשים ואת מגוון המנות. ככל שצפויים להיות אורחים כך ניתן לבחור יותר מנות אך כדאי להימנע מהתפזרות יתר וזאת כדי שאף אחד לא ירגיש שפספס מנה טעימה. רצוי מאד לחשוב על לפחות מנת מאפים אחת כשזו יכולה לכלול סלסלת מאפים, מגשי פוקאצ׳ינות, גפרורי בצק עלים או סנדוויצ׳ים עשירים.

לצד זאת כדאי לבחור במגשי גבינות כשבין האפשרויות אפשר למצוא חטיפי גבינה, קנאפס, פטיפורים או קישים. כמובן כדאי מאד לשים על השולחנות גם ירקות כשאלו יכולים להיות טריים, מוגשים כאנטיפסטי ומתוך שלל הסלטים המוצעים. הדבר הנוסף שצריך לזכור הוא הקינוח שגם הוא מקבל התייחסות מדויקת בצורת מוס בכוסות, פטיסרי, פטיפורים טבעוניים ואפשרויות נוספות שגם נראות נפלא וגם טעימות.

כמויות ההגשה הנדרשות

מעבר לכך שכדאי מאד לגוון את השולחנות עם מגשי אירוח פינגר פוד כדאי מאד לעשות את החישוב של כמות המנות שתידרש. המטרה היא לאזן כך שכל האורחים יוכלו ליהנות בכיף מהכיבוד, שלא יישאר ממנו יותר מדי ובוודאי שלא יהיו חסרות מנות. דרך אחת לעשות את החישוב היא כמובן להתייעץ איתנו אך באופן כללי הוספנו כללים שיעזרו לבצע הערכה וחישוב של מספר המנות.

ישנם למעשה שני מרכיבים עיקריים אשר משפיעים על מספר המנות. הראשון הוא סוג האירוע והשני הוא שעת האירוע. הגשת פינגר פוד יכולה להתאים לאירועים רשמיים וקלילים כשבאירועים מסוימים כמו ברית האורחים מצפים לאכול יותר אך בפגישות עסקיות אנשים לא מצפים בכלל לאירוח ואם כן הם יאכלו מנה או שתיים לכל היותר.

סוג האירוע דוגמה לאירוע מספר המנות המומלצות לאדם
אירוע פרטי יום הולדת מיוחד, מסיבת חג ביתית 12-8 מנות לאדם תוך שילוב בין התפריטים השונים
אירוח רשמי קטן הרמת כוסית במקום העבודה, ישיבות עבודה חשובות 5-3 מנות לאדם כולל מנות מלוחות וירקות
אירוע צהריים ברית, אירוע חברה חשוב בהשתתפות כל העובדים 12-8 מנות לאדם כולל מתאבנים מלוחים, ירקות וקינוח
אירוע אחר הצהריים אירועי קהילה קטנים במועדוניות ובתי אבות 7-5 מנות לאדם תוך שילוב מנות מלוחות, ירקות וקינוח