שאלות ותשובות

  • יש לי אורחים טבעונים. מה יכול להתאים להם?

    בארטייסט אנחנו מאמינים שלכולם מגיע ליהנות ולכן הכנו מהדורה טבעונית טעימה, שלא נופלת בנראות שלה ובטעם שלה מהגרסא הרגילה. אפשר לראות את מבחר המוצרים הטבעונים תחת קטגוריית המוצרים הטבעונים או ללכת ישר אל החבילה הטבעונית שהכנו. המוצרים הטבעונים מסומנים כדי להקל את הזיהוי.

     

  • האם ישנם מגשי אירוח ללא גלוטן?

    סביבת הייצור שלנו עתירת אלרגנים כגון שומשום, אגוזים וגם קמח. ישנם מגשי אירוח שאינם מכילים קמח, והם מתאימים לנמנעים מגלוטן, אך לא למי שהרגישות שלו מסכנת חיים.

  • האם אתם מקיימים אירועים בשבת?

    כחברה כשרה אנחנו לא עובדים בשבת, אבל יודעים להציע תפריט עשיר ומגוון שמסופק ביום שישי ומותאם להגשה ביום המחרת.

    מגשים שאינם מתאימים, כמו מגשי פירות למשל, לא ייכנסו להצעה. יחד עם זה יש מגוון רחב והיצע גדול על מנת לאפשר קיום אירוע עשיר וטעים גם ביום שבת.

    אם אתם מתיעצים עם אחת מיועצות האירועים שלנו, שימו לב שאתם מציינים בפניה שמועד האירוע, חל בשבת. במידה שאתם בוחרים בעצמכם את המגשים לאירוע, אנחנו ממליצים מאד לקחת את החבילה המותאמת לשבת או לבחור בהזמנה טלפונית ולהתיעץ לפני הסגירה שלה עם אחת מיועצות האירועים, כדי לוודא שכל המגשים שבחרתם מתאימים לשבת.

     

  • איך אוכל להיות בטוח שמגשי האירוח יגיעו טריים ובאיכות גבוהה?

    אנו מציעים ייעוץ מקצועי לגבי הכמויות המתאימות לאירוע שלכם, כדאי להתייעץ 🙂

  • איזה מגוון של מגשי אירוח יש לכם להציע לקהלים שונים עם מגבלות שונות?

    אנו מציעים מגוון רחב של מגשי אירוח, כולל אפשרויות לצמחונים, טבעונים ובעלי רגישויות שונות. ניתן להתאים את ההזמנה לצרכי האורחים שלכם.

  • האם מגשי אירוח לא יקרים מדי בהשוואה להכנה עצמית?

    בעוד שמגשי אירוח עלולים להיראות יקרים יותר מהכנה עצמית, הם חוסכים זמן, מאמץ וסטרס. בנוסף, האיכות והמקצועיות שלנו מבטיחות תוצאה מרשימה. במידה שרוצים להוזיל עלויות, תמיד אפשר להוסיף ירקות חתוכים, סלט ירוק ופירות באופן עצמאי.

  • איך אדע שמגשי האירוח יתאימו לסגנון ולאווירה של האירוע שלי?

    אנו מציעים מגוון סגנונות של מגשי אירוח טריים ואיכותיים, עבור אירועים יומיומיים וגם עבור אירועים יוקרתיים. נשמח לייעץ לכם ולהתאים את המגשים לאופי האירוע שלכם.

  • האם ניתן לשנות או לבטל הזמנת מגשי אירוח?

    אנו מאפשרים שינויים בהזמנה עד 2 ימי עסקים לפני האירוע. לגבי ביטולים, אנו מאפשרים ביטול הזמנה עד 7 ימי עסקים לפני האירוע ללא חיוב, ביטול עד 5 ימי עסקים קודם לאירוע – חיוב של 50%, ביטול של 2 ימי עסקים או פחות קודם לאירוע – חיוב מלא.