כבר קרה לכם פעם שידעתם שביום למחרת אתם אמורים לארח מספר דיי גדול של בני משפחה אבל ממש אין לכם כוח לקום ולהתחיל לבשל? לי זה קרה השבוע. לבן שלי יש יום הולדת 15 והזמנתי את כל המשפחה לסוג של ארוחת ערב. הבעיה התחילה כשחזרתי מאד מאוחר מהעבודה ופשוט הייתי הרוסה וחסרת כוחות. אז מה עושים? הרי לא מבטלים פתאום ארוחת ערב לילד בן 15 שרוצה לקבל מתנות נכון?

קייטרינג כשר חלבי בהפתעה זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



הזמנת קייטרינג כשר חלבי

קייטרינג כשר חלבי בהפתעה - ארטייסט

התייעצתי עם חברה והיא המליצה לי להזמין מגשי אירוח מקייטרינג כשר חלבי, משהו קטן, עם קצת פטיפורים וסנדוויצ'ונים. האמת היא שבהצלחה חשבתי לבשל גם בשר, אבל אין ספק שהרעיון של להזמין קייטרינג כשר חלבי מינימאלי היה לי מאד קוסם. חיפשתי המלצות על קייטרינג כשר חלבי, מישהו שגם יוכל לספק במהירות את הדברים כי אתם יודעים, היו לי רק 24 שעות. האמת היא שיש המון סוגים של קייטרינג כשר חלבי שאפשר להזמין אבל הייתי בראש של אם אני כבר לא מבשלת לפחות אני אשקיע בקייטרינג.

מצאתי קייטרינג כשר חלבי שקיבלתי וקראתי עליו המלצות ממש טובות, הוא ממש טעים וערוך לתת שירות לאירועים קטנים, למעשה הם פשוט שולחים אליך את האוכל. פשוט תענוג. האמת היא שלאחר שכולם אכלו קיבלתי כל כך הרבה מחמאות שחשבתי להגיד שאני בישלתי, אבל הייתי ישרה ובסופו של דבר סיפרתי לכולם ואפילו נתתי להם את מספר הטלפון, כי כמו שאתם יודעים, זה קורה לכולם.

עכשיו אחרי שהכל נגמר אני יכולה לספר לכם שהזמנה של קייטרינג חלבי כשר הייתה אחת ההחלטות הנכונות לאותו אירוע וכמויות המחמאות שנשפכו, במיוחד על הטארטלטים והקינוחים היו מדהימות, תודה, תודה, תודה!

קייטרינג כשר חלבי בהפתעה