מתכננים לחגוג אירוע ומחפשים קייטרינג חלבי? חברת ארטייסט מתמחה ביצירה של מגשי אירוח המשלבים בין טעמים וריחות כדי לייצר חוויית אירוח חד פעמית ומפעימה. אנחנו מזמינים אתכם לגלות את מגשי האירוח שלנו בארטייסטמגשי אירוח שמספקים לכם חוויה של טעמים משכרים וייחודיים שתוכלו לקבל ישירות עד לבית שלכם לכל מטרה שתרצו. אצלנו בארטייסט לוקחים את נושא האוכל ברצינות ולכן אנחנו משתמשים רק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מקפידים על טריות של כל מוצרינו ועובדים תמיד ללא חומרים משמרים ומשפרי אפיה למיניהם. אנחנו מאמינים שאירוע איכותי דורש אוכל איכותי ולכן אנחנו מציעים לכם שירותי קייטרינג חלבי שמתאים לאירועים קטנים, אך מספק חוויה גדולה ומפתיעה.

כדי לאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מכמה שיותר שילובים מפתיעים, אנחנו מתמחים בפינגר פודס, מנות קטנות שאפשר לאחוז בהן בשתי האצבעות ולאכול בהנאה, אך זה לא אומר שהטעמים של המנות קטנות או שלא תהיו שבעים בסוף הארוחה. אנחנו דואגים להתאים לכם את כמות מגשי האירוח ואת שילוב הטעמים והמנות בהתאם לרצונות שלכם ולתאבון שלכם, וכך אתם וכל אורחיכם תהיו שבעים ומרוצים.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח לאירוע מושלם

מגשי האירוח הם פתרון מושלם להגשת אוכל באירועים קטנים או גדולים ללא צורך במזלגות (פינגר פוד), לא משנה אם מדובר באירוע בת/בר מצווה, חתונה קטנה או גדולה, שבת חתן, או אירוע משפחתי, אנו נוכל לספק לכם מגשי אירוח לאירועים קטנים ועד גדולים.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים – כבר לא צריך אולם אירועים כדי לחגוג כמו שצריך

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים – כבר לא צריך אולם אירועים כדי לחגוג כמו שצריך - ארטייסט

כבר תקופה ארוכה שהרבה ישראלים מחפשים לחגוג אירועים בדרך מעט אחרת. הרבה מאוד אנשים מחליטים כיום שלא לחגוג אירועים באולמות או בגני אירועים. ישנן הרבה סיבות שמובילות לבחירה הזו, אך המשותף למרביתם הוא שהחוגגים מחפשים אירוע אינטימי לצד האנשים שהם אוהבים ולאו דווקא אירוע שכולל כמויות גדולות של אנשים. אירועים כאלו נחגגים בחצרות גדולות, דירות פנטהאוז או כל מקום אחר. האוכל באירועים קטנים מגלם תפקיד חשוב יותר מהמיקום שבו חוגגים כי כפי שידוע לכולנו הגדולה של האירוע נמדדת באוכל שהוגש בו.

אם גם אתם מעוניינים לחגוג אירוע קטן ומצומצם בבית, אך לא רוצים להתפשר על איכות האוכל, יש לנו את הפתרון המושלם לבעיה שלכם – קייטרינג לאירועים קטנים בבית. בארטייסט אנחנו מספקים לכם שירותי קייטרינג חלבי ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר, כדי להבטיח שכל האורחים שלכם עומדים ליהנות מארוחה שהם לא ישכחו. בין המוצרים הבולטים שתוכלו למצוא במגשי האירוח לאירועים קטנים שלנו מככבים לזניית גבינות וחצילים, לחמניות טריות, גפרורי בצק עלים, לזניית עגבניות ועוד שפע של אוכל טעים וטרי.

השף קונדיטור שעומד מאחורי ארטייסט, יניב שבח, הוא בוגר לימודים בתדמור ובהכשרתו הוא עבד אצל כמה מהקונדיטורים המובילים בעולם והתמחה בבישול איטלקי וצרפתי. המנות שהוא יוצר בעבור אירועים קטנים מגיעות בהשפעה ישירה מהרצון העמוק שלו לספק ללקוחותיו את כל מאווייהם בצורה של פינגר פודס שאי אפשר להניח מהידיים. כאמור, אנחנו משתמשים תמיד בחומרי הגלם הכי טובים והכי טריים כדי להעניק לתוצרים הסופיים את האיכות המקסימלית ואת קשת הטעמים הרחבה ביותר. חשוב לציין כי אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלבי כשר לאירועים ואנחנו מחזיקים בתעודת כשרות חלבי.

לצפייה בתעודת הכשרות שלנו לחצו כאן

קייטרינג לאירועים קטנים – חוויה של טעמים לכל מטרה

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים – חוויה של טעמים לכל מטרה -ארטייסט

למרות השם, קייטרינג חלבי לאירועים קטנים זו עבודה לא פשוטה. אז נכון שבהגדרה האירוע עצמו מוגדר כאירוע קטן, אבל גם אירוע קטן יכול להיות מורכב ולפעמים יש אירועים כאלו שמורכבותם גדולה מזו של אירועים רבי משתתפים. כדי שכל אחד ואחת מהאורחים יזכה ליהנות מאוכל שהוא אוהב, אנחנו נשב יחד איתכם כדי לבנות את התפריט המדויק לאירוע שלכם. המטרה שלנו היא בראש ובראשונה שאתם ואורחיכם תהיו מרוצים ושבעים ולשם כך אנחנו עושים ונעשה כל אשר נדרש מאיתנו. בנוסף לשירותי הקייטרינג כבר מזמן הרבה אנשים מחליטים לא לחגוג אירועים באולמות או גנים, יותר ויותר אנשים מחפשים את האינטימיות באירועים ולא את הכמותיות של האנשים. אנשים בעלי חצר גדולה יכולים להרשות לעצמם לחגוג את האירוע שלהם בבית. מי שבחר לחגוג אירוע בבית צריך לקחת בחשבון שהוא צריך לדאוג למזון באירוע, שהרי ידוע שאחד מהפרמטרים הגדולים שהאירוע נמדד בהם הוא האוכל.

אם גם אתם מעוניינים לחגוג אירוע קטן ומצוצמם בבית, יש לנו את הפתרון לבעיה שלכם, קייטרינג לאירועים קטנים בבית, אנו יכולים לספק לכם שירותי קייטרינג חלבי, שכל האורחים שלכם יהנו. בין המוצרים הבולטים שלנו תוכלו למצוא לזניית גבינות וחצילים, לחמניות טריות, גפרורי בצק עלים, לזניית עגבניות ועוד אוכל טעים וטרי.

אנו בארטייסט דואגים להשתמש בחומרי הגלם הכי טובים וטריים, כדי שאתם תוכלו ליהנות מהתוצר הסופי. חשוב לציין שאנו מספקים שירותי קייטרינג חלבי כשר לאירועים ואנו בעלי תעודת כשרות חלבי.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הוא עבודה לא פשוטה, נכון שבהגדרה אולי זה מוגדר אירוע קטן, אבל אירוע קטן יכול להיות מורכב אפילו יותר מאירוע גדול. את התפריט לאירוע שלכם נבנה ביחד עד שתצאו מרוצים מהתוצאה. למעט שירותי קייטרינג לאירועים קטנים כשרים שאנו מספקים, תוכלו למצוא אצלנו מוצרי מגשי אירוח אותם תוכלו להזמין לכל סוגי האירועים שלכם, פרטיים ועסקיים.

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים - ארטייסט

"לצוות הנפלא של ארטייסט
תודה על אוכל לא פחות ממושלם!
כל האורחים., ללא יוצא מן הכלל, מגיל שנה עד גיל 80 נהנו בטירוף
הכול היה טעים, מדויק ואיכותי" (שרית בן שימול)

כיבוד להרמת כוסית לפסח