ניהול חברה עסקית דורש מתן תשומת לב מיוחדת לעובדי החברה. כל מנהל חברה צריך לדעת להשקיע בעובדים שלו. ניתן להשקיע בעובדים על ידי ארגון של אירועים מיוחדים בשבילם במסגרת העבודה. אירועים של חברות עסקיות יכול להיות מהנה מאוד ומאוד נעים הן לעובדים והם למנהלים.

במסגרת אירועים אלו אפשר להזמין הופעה מיוחדת של קומיקאי או של זמר מפורסם. אפשר להגיש במהלך האירוע גם כיבוד טעים מאוד לעובדים. מגשי אירוח עבור אירועים של חברות עסקיות יכולים לכלול סוגי גבינות שונים, סושי או מאפים. מגשי אירוח לחברות עסקיות יכולים לכלול גם סלטים שונים או מאכלים מיוחדים כמו למשל כריכים חלביים או עוגות ומתוקים.

מגשי אירוח לחברות עסקיות זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח – לציון חגיגי של מועדי ישראל במשרד

מגשי אירוח לחברות עסקיות מחברת ארטייסט

 

במשרדים רבים בארץ נהוג לציין אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או חגים. חברות אשר רוצות לציין בקרב העובדים את מועדי ישראל השונים כמו ראש השנה או סוכות יכולים לעשות זאת על ידי ארגון של מסיבה או קבלת חג לכל עובדי המשרד. במהלך המסיבה מתקיימת הרימת כוסית לשנה החדשה ואפשר גם לארגן אירוע מיוחד מאוד שיש בו הקרנה של סרט או נאומים.

כמו בכל אירוע מכובד גם במהלך ציון החגים במשרד כדאי שיהיה כיבוד טעים. הזמנה של מגשי אירוח מחברת קייטרינג מקצועית יכול לאפשר לכלל העובדים הנוכחים באירוע ליהנות ממגוון מאכלים טעימים מאוד. המאכלים שיכולים להיות מוגשים במגשי האירוח יכולים לכלול גבינות, פיצות, לחמים, מאפים או אפילו ירקות ופירות חתוכים.

מגשי אירוח – פתרון מושלם לאירועי השקה

מגשי אירוח לחברות עסקיות מבית ארטייסט

 

מגשי אירוח מהווים פתרון קייטרינג מושלם לאירוע השקה. כאשר החברה שלנו משיקה חנות חדשה או מוצר חדש נהוג לעשות זאת באירוע. באירועי השקה היוקרה והאסתטיקה חשובים מאוד. ככל שאירוע ההשקעה מפואר יותר ויוקרתי יותר כך התדמית של המוצר החדש או של החנות החדשה יוקרתיים יותר בהתאם. כאשר מארגנים אירוע השקה יוקרתי אפשר להפוך את התדמית העסקית של החברה שלנו לאיכותית יותר בעיני הלקוחות.

בחירה נכונה של מגשי אירוח במרכז לאירועי השקה חשובים יכולה לשדרג את כל האירוע ולהפוך אותו להצלחה מסחררת. חשוב להתאים את האוכל שיש במגשים לאורחים באירוע. כך למשל אפשר לבחור להגיש לאורחים באירוע ההשקעה מאכלים ייחודים מאוד כמו סושי למשל. יש הרבה סוגים שונים של סושי מסשימי ועד סושי עם סלמון או טונה אדומה. יש גם סושי שיש בו גבינות או פירורי פנקו (פירורי לחם יפנים).

מגשי אירוח לחברות עסקיות - ארטייסט