בנכם הגיע לגיל מצוות? מזל טוב!

עכשיו רק נותר לכם החלק החשוב ביותר, אירוע הבר מצווה, ולמה הוא החשוב ביותר? כי זה אחד מהדברים שהילד ואתם תזכרו להרבה שנים קדימה.

האירוע אינו חייב להיות גדול, מרשים או להיות באולם מפואר בשביל שהאורחים יזכרו אותו לטובה, מה שבאמת חשוב היום, זה מגשי אירוח עם האוכל, נושא האוכל חשוב בכל סוג של אירוע ולאו דווקא באירועי בר מצווה.

מגשי אירוח לבר מצווה זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



כשעושים אירוע, חשוב להתחשב במגוון הרחב של האנשים שיגיעו לאירוע, בסופו של דבר רק בעלי האירוע מכירים את סוג הקהל, וחשוב לבחור אוכל הרלוונטי לקהל, במידה ואינכם מתכוונים לעשות אירוע מצומצם בבית כנסת, אירוע משפחתי, חשוב לבחור קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת, שאתם תוכלו להתפנות לדברים אחרים הקשורים באירוע, כמו בחירת רב אשר ילמד את ילדכם לעלייה לתורה, לראות שמבחינת מיקום, בית הכנסת מתאים לכם ועוד, לגבי כיבוד לבית הכנסת לבר מצווה השאירו את זה לנו, אנו מתמחים באוכל.

מגשי אירוח לבר מצווה – על מה חשוב לשים לב?

מגשי אירוח לבר מצווה - ארטייסט

לא משנה אם בחרתם קייטרינג לאירוע שלכם אשר יביאו לכם אוכל, כלי האכלה, ומלצרים, או שבחרתם להזמין מגשי אירוח לבר מצווה, חשוב לבחור אותם מחברה טובה, חברה שמבינה באוכל, שהתעסקותה העיקרי זה אוכל, אשר מכינים את האוכל באותו יום, אוכל טרי, טעים וחם. גם עם מגשי אירוח חשוב לשים לב לטריות, יש מגשי אירוח מתוקים, מגשי אירוח חלביים (במידה ותבחרו לעשות אירוע עם קונספט חלבי), מגשי אירוח טבעוניים, ואפילו מגשי אירוח כשרים לקהל השומר כשרות.

לסיכום חשוב לבחור את הכיבוד לבר מצווה ולהתאים אותו לסוג הקהל שהולך להגיע לאירוע, בנוסף, חשוב לבחור חברת קייטרינג או חברה המתמחה במגשי אירוע לבר מצווה, חברה אשר יש לה ביקורות טובות, אוכל טעים, אולי אפילו לעשות טעימות לפני האירוע, חשוב גם לקרוא ביקורות באינטרנט על החברה, או אפילו לשאול מכרים אם יודעים על החברה.

מגשי אירוח לבר מצווה